Poop..

Min blogg ser tydligen helt fuckad ut i IE, tyvärr är det inte prio ett att åtgärda just nu ;) .. Orkar liksom inte :P .. Så surfa helt enkelt enbart i Firefox! Hmm, fattar inte varför det ser så tokigt ut, förmodligen för att jag inte står för grunden, garanterat därför :P

Har precis varit på promenad med Max, en liten vovve vi passar! Helt jäkla underbar sådan också kan jag säga! Han är en liten terriermix på 15 veckor. Idag är det städning & en-himla-massa-tvätt som gäller! Känns stimulerande..


Kommentarer
Catti

Hah ojdå, ja det gjorde den visst! Jävla IE. Hur kan man ha en sådan skit-webbläsare!? Jag hatar att jag alltid måste sitta och kolla i IE också när jag gör om på min sida så det blir rätt där med...

2011-03-19 @ 10:33:48
URL: http://www.catti.se
Sandra

Kan tala om att den ser jättetokig ut i Google Chrome också.

2011-03-19 @ 11:32:28
URL: http://rockgrodan.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0