Underbar helg!

Vilka problem jag hade med min blogg igår kväll! Felmeddelande efter felmeddelande, känns så himla trist när man laddat med ett riktigt härligt blogginlägg fullproppade med härliga sommarbilder! Hur som helst...

Helgen har avnutits med mycket god mat & underbart smarrig tårta tillsammans med det bästa sällskapet man kan tänka sig! Vi firade älsklingens 30 års dag, det blev inget stort men väldigt betydelsefullt ändå. Det har varit en underbar helg & såna vill vi ha mer av! Det är många som fyller år just nu & näst på tur är jag! Vi har redan planer på vad som hända skall & jag längtar lite. Jag är heller inte sugen på något stort så det blir något litet med underbart sällskap & god mat!





Kommentarer
Cissi

Låter som ni haft en mysig helg :)

Vilken vacker bild!

2011-05-09 @ 09:58:39
URL: http://cisseli.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0