Sommaren närmar sig..

Nu är underbara Maj här & födelsedagar & sommaren närmar sig mer stormsteg! Nästa vecka fyller älsklingen 30 år & detta ska vi naturligtvis fira!! Kommer bli kalaskul!! :) .. Sen är det min tur att fylla år, jag fyller däremot inte 30 (tack&lov) haha! Sen är det mamsingen, lillasyster & Isabell som skulle blivit 4! Tiden går verkligen jättefort!

Jag har förresten klippt mig, klippte mig kort för drygt en vecka sedan, trivs jättebra i min nya haircut! Det blev en pinkfrisyr, så himla snyggt! Blev även en färgning på det! Om jag saknar min sidecut? Nääh :P

Usch, är rätt nere ändå idag.. Tenshi (D's råtta) har gått över på andra sidan idag :( .. Han var underbart fin! Världens finaste råtta! Han var en American Blue vilket gjorde honom speciell. Känns riktigt tråkigt, han var bara 4 månader gammal :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0