Inte helt puckat..

Ibland är inte försäkringskassan helt puckade! Älsklingen ska snart knappa in sin nya årsinkomst efter en snäll påminnelse från försäkringskassantanten (han har inte ändrat den sedan pluttans födsel, sisådär nästan 2 år sedan!) Eftersom årsinkomsten höjts med ett femsiffrigt belopp sedan deklarationen från 2008 kommer försäkringskassan göra en ny utbetalning på det som saknats, känns väl roligt? Känner ni det där? Jag tycker det luktar ny barnvagn & ett nytt hus, vill veeeerkligen uppgradera mig från en Nikon D80 till en Nikon D300s. Hihi!

Snart kommer pluttan hem efter en mysig helg med sin moster! Kan tänka mig att det varit roligare att vara iväg än att sitta hemma med sina tråkiga & sjuka föräldrar! Både jag & älsklingen har varit sjuka, är fortfarande! Magsjuka/förkylningar/febermarathon! Men det går på rätt väg nu iallafall! :)


Kommentarer
Cissi

Oj det var inte dåligt av dom :) Skönt med lite "extrapengar" :D

2011-01-17 @ 13:41:26
URL: http://cisseli.se
hej

ska ni flytta igen ?:O

2011-01-17 @ 16:20:27
Mia

Det var som fan! Härligt med lite överskott. :D

2011-01-17 @ 23:04:52
URL: http://blogg.miawiborg.se
hej, igen..

haha ojdå jag vad för snabb att skriva utan att läsa på länkningen, plus att jag kan inte så mkt om system kamerorna, men ni flyttar ju så ofta! ;) Men skönt att ni trivs där ni bor nu :) hihih..

2011-01-18 @ 00:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0