Expedit & lack

Igår tog vi oss Ä N T L I G E N tiden till ett Ikea-köpa-möbler-besök! Tro mig, det är inte roligt med två barn med sig så vi bestämde oss för att slå till igår trots att vi båda är sjuka, då den äldsta dottern är hos sin moster! Det blev dock inte mycket i inköp som vi hoppades på, som vanligt är det mesta man vill ha slut på Ikea trots bra lagerstatus på hemsidan, however! Vi kom hem med ett 5x5 expedithylla + några branäskorgar till vardagsrummet samt ett billigt soffbord då soffbordet vi egentligen skulle ha var slut, orkar inte vänta längre på ett soffbord så vi tog ett annat! Men ärligt talat, vi var nog för trötta egentligen, så vi siktar på ett Ikea-besök till nästa vecka för att få hem det sista vi ville ha, som t.ex en lampa att ha ovanför vårt matmöblemang i vardagsrummet, frågan är om man ska ha denna eller denna, det var där vi fastnade!

Jag vill egentligen ha lite "finare" möbler, men det känns inte som prio ett just nu när barnen är så små & den äldsta gärna är framme med kritan! Jag tycker synd om hennes rosa byrå som blivit svartstreck randig! Tur att det går att torka av! :P

Foton på vardagsrum & katt





Kommentarer
lindsey

så det blev en expedit ändå :) angående lampor var båda snygga men maskroslampan är helt underbar ju! har velat ha den länge men den är för stor för att ha här. eller var detta en mindre modell? tyckte inte måtten såg så stora ut.

2011-01-15 @ 18:48:26
URL: http://liindseey.blogg.se/
Emelinda

Härligt med ny blogg och vilken underbar design! Du är så duktig! Gällande lampa så diggar jag maskroslampan :)

2011-01-15 @ 19:35:51
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Cissi

Nu har jag också hittat hit :D

Jag förstår inte riktigt varför den kallas maskroslampa, tycker det ser ut som massor av snöflingor :P Jag röstar på den första lampan. Som sagt, den andra tycker jag ser för vintrig ut.. :)

2011-01-16 @ 17:24:17
URL: http://cisseli.se
Camilla

Röstar på Maskros-lampan ..... den e sååååå snygg !!

2011-02-08 @ 21:56:19
URL: http://www.pinklady.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0