Stress till tusen..

Ueh, känner mig alldeles hängig & typ sjuk! Super förkyld & ont överallt! Känns som om jag börjar få feber också. Får inte bli sjuk nu! Har fullt upp! Imorgon ska dopet planeras med prästen, gaaah, är så jävla sur på honom för övrigt! Vi önskade att vara för oss själva under dopet, därför bokades detta in i god tid, lik förbannat blir det dubbeldop ändå! Jättekul! :( .. Tycker det är apa faktiskt, sen att man behövde jaga dom förra veckan då de inte hört av sig någonting alls! Sen när vi skulle boka en lokal hos dom skulle de höra av sig dagen efter, det gjorde dom heller inte! Nåja, jag kommer över det! Men det stinker, ärligt! Undrar om portarna till himlen kommer vara öppna för dom :P

På torsdag eller fredag kommer min lillasyster hit & även under fredagen kommer svärföräldrarna med bord & stolar & hämtar Alica (hon ska vara där under fredagen & lördagen). Sen är det till att städa, förbereda & baka baka baka! Får göra allt själv nu! Tänkte göra chokladcupcakes med nutellafyllning & vitchokladfrosting, kärleksmums, hallongrottor samt tårtorna. Tårtorna blir en utmaning faktiskt! Tänkte mig två tårtor med hallonmousse, fluff med smak av Ahlgrens bilar & vispgrädde + sugarpaste! Suck! hoppas det blir bra! Känner mig superduperstressad! Denna vecka får jag även veta om jag kommit in på den fortsatta utbildningen, men jag räknar inte med det då jag var så sen, en dag innan sista inlämningsdagen. Blir även besök på Arbetsförmedlingen imorgon kom jag på nu! Shit! Måste skriva upp allt!

Såhär ser det ut i vårt vardagsrum just nu. Total ignorera ramarna intill klösträdet, det är bara en testupphängning ;)



Kommentarer
Emelinda

Det låter som du har en del att stå i, ja!! Glöm inte att andas också :)



Fy vad respektlöst att boka dubbeldop om ni sagt att ni absolut inte vill ha det. Så ska det bannemej inte få gå till tycker jag. Hur har det gått med den där sablans fakturan för katten???



Ett sånt där klösträd skulle Isidor ääälska. Han hoppar och klättrar runt på både bokhylla och hatthylla här hemma! Men nåt sånt där stort klösträd har vi inte plats för :(

2011-03-23 @ 20:33:01
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0