Frågor & svar

Cissi undrar: Vad vill du bli när du blir stor?
Den frågan har jag ställt mig själv många gånger. Jag vill bli en bra mamma & en bra hustru. Hihi.. Men jag tror du menar inom yrket? Jag kan tänka mig något där man finns till hands för människor, sexualrådgivare eller kurator kanske eller något liknande? Jag har alltid haft lätt för att lyssna & vill hjälpa till, jag vill att alla ska må bra! Annars dras jag åter mycket till mat, webdesign & foto! Det är ju också väldigt stora intressen, men något jag skulle vilja utvecklas mer i först innan jag ger mig ut i det.. igen..

Cissi undrar: Var fick du idéen från till domänet inbilsk?
Minnen! Saknar den tiden! Hur som helst, på den tiden var jag lite ego & inbilsk är ett annat ord för ego.. Sen tycker jag ordet är vackert också så dääärför blev jag inbilsk.se :) .. Synd att någon annan fick nys om domänet sen bara, tråkigt när de gör så.

Cissi undrar: Var är Ceasar? Han hette väl så, din svart-vita katt?
Yes, det stämmer. Ceasar var en van utekatt & när vi skulle flytta in till stan, till etagelägenheten på 6:e & 7:e våningen när jag var gravid med Alica kändes det inte bra att han skulle bli innekatt, delvis pga att han älskade utelivet, men mest för att jag var allergisk mot honom. I början hade vi honom enbart som innekatt & då fick jag äta allergimediciner för att få det att fungera. Ceasar flyttade hem till en barnfamilj som hade en Norsk Skogkatt sedan tidigare & där fick han tillgång till utelivet & dessutom en egen bästa vän, de blev tajta direkt! Tyvärr förlorade vi kontakten med dem efter en tid, mest för att jag tycker det är jobbigt att ha kontakt sådär efter en omplacering, jag tycker det är lättare för hjärtat att släppa bandet direkt.

Cissi undrar: Har ni inte kvar Kotte?
Delvis! Kotte bor hos min mamma. Tiden räcker inte till & en hund kommer inte vara aktuellt för oss på många år. Men det känns skönt att han är hos mamma så man kan träffa honom alltid ändå. :)

Madde undrar: Hur många barn vill du ha?
Jag vill ha många barn! Minst fyra stycken iallafall! Om det blir fler återstår att se, jag är inte direkt sugen på att gå gravid fler gånger egentligen :P .. Men förlossningen kan jag göra om flera gånger! Vilken kick! Föda barn är min grej, inte bära på dom :P

Anonym undrar: Vad är det för jobb du sökte?
Det var ett jobb som kundbokare. Blev även erbjuden jobbet men bestämde mig för att tacka nej. Letar dock vidare :)

Anonym undrar: När ska ni skaffa ett till barn?
Inget som är aktuellt just nu men i framtiden vill vi ha fler. Vill först att flickorna är minst 4 år gamla innan nästa kommer på tal! Men fan, då får man ju köpa större bil & så, jag har aldrig varit ett fan av såna enorma familjebilar heller :P

Anonym undrar: Vad jobbar din man med?
Han jobbar som försäljare.

Anonym undrar: Har du fått missfall efter du födde Alica?
Ja, jag fick missfall på vår årsdag, då var Alica runt 5 månader gammal.


Kommentarer
hej!

Ojdå hur många veckor hade gått i graviditeten när du fick missfall?

2011-01-23 @ 18:03:49
Emelie

Ååh, inbilsk hade jag glömt bort lite. Hette du inte maggizoo ett tag med på den gamla goda tiden då det knappt fanns några bloggar?

2011-01-25 @ 23:59:02
URL: http://eack.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0