Nytt kapitel

År tjugohundratio har varit mycket ups & downs för mig! Året avslutades dock med en färsk nykomling i vår familj, vår tredje dotter föddes & då kände jag att tjugohundraelva skulle bli ett nytt kapitel i mitt liv! Jag kände att jag behövde en nystart, jag vill fokusera mer på det goda i livet & lägga det gamla åt sidan, for a while iallafall! Detta är iallafall ett av mina nyårslöften! Liten nörd som jag är, självklart har jag nyårslöften! Jag vill växa inombords & bli starkare! Sen vill jag som alla andra, gå ner i vikt, i år igen! Lite lustigt det där, det gick ju inte så bra förra året & förra året igen, råkar ju bli på smällen varenda år! Hilarious!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0