Lovely & colourful!

Gud jag hinner inte blogga om dagarna fast jag vill så himla gärna! Förstår inte varför det ska vara så himla svårt att klämma in 5 minuter till ett blogginlägg, har ni några tips? Barnen tar ju hemskt mycket tid, inget man kan göra åt där, sen är det ju småplock, disk, mat, umgänge, promenader, handling, ärenden, besök etc som tar resten av tiden. Nu känner jag också att det börjar bli sent & jag hade egentligen velat ligga i sängen redan en timme sedan, men ja.. jag blev nyligen färdig med all disk som min käre make lovat ta.. otålig som jag är kan inte vänta en vecka på att det ska tas! Sen fick jag lusten till att låta råttorna plaska i vasken! Det var spännande! Java (den svarta) var lite nervös till en början bara. Apropå råttorna & katterna går det jättebra! Santos (den röda katten) är jag inte ett dugg orolig för, snarare Caspian. Men som tur är står burarna på ett bra högt ställe så han kommer inte åt ändå. Tar jag ut råttorna som sker flera gånger om dagen märker jag ju att han är nyfiken, då säger jag bara ifrån & då går han & lägger sig & blänger med blicken ;) .. Kan även påpeka att våra katter går ute också, då kan man passa på att umgås med råttorna :)

Mina färgglada barn & en Caspian!



Kommentarer
Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

argh, blir helt galet förttrollad av din blogg och dina bilder!

Mig gör det ingenting när/hur ofta du uppdaterar, känner jag för lite lucybloggar så luskammar jag bara ditt arkiv i minsta detalj!



men du kanske kan planera in att, okej efter frukost och när disk och barn osv är någotsånärt färdigt och fixat, då sätter jag mig ner och slänger in ett inlägg. eller så på kvällen/eftermiddagen.



förstår att det kan bli lite jobbigt och tight för dig!

Men det ordnar sig snart ska du se . :)



Tack för att du är en sån stor och perfekt inspirationskälla för mig.



kramar

2011-02-22 @ 20:40:20
URL: http://marslammet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0