Ny fungerande bloggdesign!

Snor! Det är jätte äckligt! Måste snyta mig stup i kvarten! Tycker det bara blir mer & mer också! Usch! Ibland har vi det för jävla bra ändå trots sjukdomar hit & sjukdomar dit. Jag får vila upp mig nu & förhoppningsvis blir frisk & älsklingen ska ta tag i massa annat här hemma, ja som t.ex bombnedslaget i både kök & vardagsrum. Egentligen spelar det ingen roll om det är super cleant en dag för dagen efter ser det kaotiskt ut igen när man har djur & småbarn har jag märkt. Men det jag ville komma till är att vi är barnlediga, skönt va? Tänk att få sova en hel natt utan att bli störd! EFTERLÄNGTAT!

Förresten, undrar ni varför det är så fåbloggat här har ni svaret ovanför, BARN! Haha! :P När man är barnfri är resultatet en ny fungerande bloggdesign bl.a! Men jag måste erkänna, jag kände mig lite ringrostig!

Häromdagen pulade jag på vår lilla uteplats & planterade både det ena & andra. Har vi tur överlever grejerna, har vi vår vanliga tur dör allt typ direkt! Haha! :P





Kommentarer
Josefine

Jag förstår faktiskt inte hur folk som har barn hinner blogga. Kanske har de väldigt sovande barn eller något men det verkar lite skumt när vissa mammor verkar blogga mer än att vara med sina barn. Så var med dina barn tjejen. Den tiden kommer inte tillbaks.

2011-03-25 @ 08:19:42
URL: http://daggdroppe.se
Catti

Vad fint det blev här inne!

2011-03-31 @ 12:00:11
URL: http://www.catti.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0