Så trevligt då..

Idag är pluttan hemma från dagmamman som skulle iväg idag. Gör inget, Alica vaknade ändå med 38.5 graders feber i natt så hon hade fått vara hemma i vilket fall som helst. Stackars barn :( .. Ophelia hade också en jobbig natt, hon skrek & skrek & skrek.. Det sliter på en, är så himla trött! Funderar vad det kan vara? Det är inte ofta hon har dessa skriken, man är ju rädd att hon ska glömma andas! Funderar på om man skulle byta ersättning? Semper som vi har nu har vi aldrig haft problem med innan. När Alica var bebis hade vi NAN från början, funkade absolut inte så vi fick övergå till Semper. Tror vi avvaktar ett tag till. Men eftersom jag pratar om kidsen så måste jag berätta om en hysteriskt rolig sak som hände i förmiddags, kanske inte rolig men jag fick mig ett gott skratt iallafall! Skulle byta storasysters poopblöja & var för lat för att gå upp & göra det så jag la henne ner på golvet på fället, öppnar den fulladdade uschiga blöjan & poopet väller ut från sidorna! Herregud! Trodde jag skulle dö! Ungar har ju svårt för att vara stilla också & det var riktiga mängder så våtservetterna tog slut, SKIT VAD KUL! Golvet full av skit! En kvart senare skulle jag byta blöja på lillasyster i soffan, knäpper upp blöjan & i samma sekund kommer det en stråle på mina byxben & ett stort brett leende! Haha! Vilket glamoröst liv jag lever va? Kiss & bajs! Jäy!

Har bestämt att på tisdag ska vi ha en heldag tillsammans! Funderar på vad man skulle hitta på? Kanske man skulle tillbringa några timmar på busfabriken? Senare framåt kvällen kanske jag & älsklingen kunde gå på bio & käka ute på någon fin & mysig restaurang? Hur som helst så längtar jag för vi har inte umgåtts  bara  vi två på länge!



Kommentarer
Emelinda

Restaurang & biobesök tycker jag absolut ni ska unna er! Kramar

2011-01-21 @ 19:07:36
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Dagarna

Låter bra med bio & ut och äta tillsammans bara ni två.

2011-01-21 @ 20:02:19
URL: http://dagarna.nu
lindsey

Hahaha! Nä glamoröst är väl inget ord som beskriver livet som småbarnsmamma bra direkt ;) Såna små busar de är! Innan idag blev jag först rapad i ansiktet direkt följt av att bli pruttad i handen, trevligt sätt att visa sin uppskattning på! haha

2011-01-21 @ 22:06:02
URL: http://liindseey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0