Oops I did it again..

Igår kväll när jag läste att Mia hade köpt grymt snygga tröjor på Kappahl till Loke bestämde jag mig för att åka inom Kappahl idag när vi ändå var ute & gjorde några ärenden i förmiddags! Köpte en jacka & tre randiga tröjor till Alica! Tischan kommer från HM.

SmartEyes är lite sega med leveransen tycker jag. Var inom idag för att  kolla om glojärnen kommit än, icke! De får kanske en leverans innan 16, älsklingen ska ringa & kolla då, han om någon behöver ju sina. Nästa gång beställer jag mina glojärn över nätet istället, billigast & smidigast!



Kommentarer
Charlotta ♥ ohlovely.se

Åh. lovely! På Kappahl har jag inte tittat, tack för tips!! Är ute efter lite vårsnyggt till Alexander. Gillar rött, lila och kanske tom. kan smyga in lite rosa. Eller något gult. Jag gillar gult av någon anledning just nu och vill färga hela bloggen gul. :D (i kombination av lite rosa såklart!)



Kram kram

2011-01-27 @ 16:27:52
URL: http://ohlovely.se
Mia

Wohoo! <3 älska randigt

2011-01-28 @ 12:14:12
URL: http://blogg.miawiborg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0