Lite skit dör ingen av?

Det är tydligen lördag idag, visste ni det? Det visste inte jag förrän typ två timmar sedan.. Så det blev en snabbrunda till affären & köpte hem lite gott. Nu är det soffmys som gäller framför tvn. Älsklingen är hemma, so lovely! Men det är jobbigt, en del av mig vill städa, tvätta & diska just nu, man vill ju liksom passa på när han väl är hemma & spenderar tid med barnen som båda är vakna just nu. Men vet ni vad? Jag ska trotsa mitt beteende! När han väl är hemma får vi ju passa på att umgås så mycket det bara går! Städningen är inte hela världen.. Eller jo, egentligen.. varför ska ett rent hem vara så viktigt för mig?! Jävla jobbiga människa! Lite skit dör ingen av! Bara mitt psyke gör det!!



Kommentarer
Annica

Låt det vara stökigt ett tag säger jag! ;)

2011-01-23 @ 12:40:50
URL: http://nannica.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0