I love tulips!

Hej mina vänner! Ni anar inte hur mycket era ord betyder! Är oerhört tacksam för att ni delar med er av era råd! Man glömmer viktiga saker när man får en ny liten familjemedlem. Nu är det ju lite annorlunda också då vi har två små tätt, 20 månader mellan flickorna! Well well, ska försöka klämma in en kram eller två mellan blöjbytena & kräkningarna! Haha! Idag har älskligen varit hemma hela eftermiddagen! Vi har umgåtts & jag har kunnat ta en jävla dusch alltså! EN DUSCH!! Så jävla skönt! Fick även endel annat fixat också! Halleluuuja moment! Får ta vara på de få stunderna vi har tillsammans, han kommer vara borta mycket nu framöver, inte bara det, jag ser inte fram emot hans affärsresa till Teneriffa! Herregud! Ska jag inte kunna duscha på över 4 dagar?! HJÄÄÄLP!

Hur som helst, fick underbara tulpaner idag, det är kärlek! Jag älskar tulpaner!




Kommentarer
Charlotta ♥ ohlovely.se

Åh, tulpaner är helt underbara! Vilka vackra färger! :)



Nu ska jag minsann lägga till din blogg på bloglovin så jag inte missar något inlägg. Tappar dig i flyttarna med bloggen. :(



Du ska se det kommer bli skitbra! Du är en powermum som klarar det mesta, du kommer lätt fixa det när D är bortrest!



Stor kram!

2011-01-22 @ 08:40:11
URL: http://ohlovely.se
Mia

Ja, jag älskar med tulpaner. Den är mina favoriter. <3

2011-01-23 @ 00:06:58
URL: http://blogg.miawiborg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0