Cupcakes?

Letar efter dopfika-inspiration! Först tänkte vi köpa en doptårta & bjuda på massa andra småkakor & kaffe.. MEN.. Nu blev jag sugen på att göra cupcakes istället, i mängder (!!), ni vet såna här rosa, lila,  fina & gulliga med massa sött på! Nu är ju jag ingen cupcake-expert.. Man kan kalla mig nybörjare! Har ni tips på recept på FINA & GODA cupcakes? Hur tusan gör man dom bara? Jag tror jag får testgöra några innan jag ger mig in på att ha såna till dopet, katastrof är det sista jag är ute efter en sån dag :P

På Ophelias dop blir det ingen mat! In & ut med gästerna bara.. haha.. Nej men allvar, har varken tid, lust eller ork till det! Vill ha det fint, enkelt & överstökat.. haha :P

Var kan man köpa söta formar & dekoration?



Screenshot från...


Kommentarer
Susanne

Eva Blixman gör jääättefina cupcakes! blixman.blogg.se

2011-01-29 @ 16:22:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0