Usch vad gott?

Usch vad frusen jag är! Brr.. nästan så allt jag vidrör kunde bli till is.. så frusen är jag! Det var nog inte så smart att smaska i sig Ben & Jerrys halfbaked tidigare ikväll.. men guuud så gott! Var riktigt längesen! Jag har inte ätit Ben & Jerrys sedan vi bodde i Östergötland & älsklingen kom hem med en hel jävla säck med Ben & Jerry glassar på min födelsedag (maj).. hela frysen full hade vi.. åt oss mätta på det dvs så det slängdes endel glass när vi flyttade i höstas.. haha?! Det blev nästan äckligt! Har haft svårt för glassen sedan dess men idag var jag sugen & köpte en, blev två skedar :P

Pluttan har mått sådär till & från, hon har med andra ord varit hemma från dagmamman i några dagar. Idag har hon mått bra så förhoppningsvis kan hon gå dit imorgon & få leka av sig med de andra barnen. Det blir en ändring på rutinerna också här hemma snart därför kommer vi ställa oss på kö till dagisplats här intill istället. Aptrist då hon trivs men det kommer inte funka framöver.

Min lilla feberlisa häromdagen..



Kommentarer
Hanna

naw stackarns lilla A då. :( Linnea vart febrig nu i kväll och har gråtit och vart smällvarm. Jobbigt för dem när de är sjuka.

2011-02-23 @ 23:14:31
URL: http://fightingfish.blogg.se/
Catti

Trist att ni måste byta när i trivs. Varför? Hoppas hon kryar på sig :)

2011-02-24 @ 09:08:08
URL: http://catti.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0