Tavlor & taklampa

Dagen har knappt börjat känner jag & snart är den redan slut, det är ju redan kväll! Idag var pluttan hos dagmamman, var lite tjejbråk där, ensidigt.. pluttan fick ta emot klös i ansiktet, stackars unge! Men hon är en tuff tjej som inte brydde sig så mycket. Ett annat barn får sina "klor" nerfilade ikväll minsann ;)

Någon som vet var man kan hitta denna eller en liknande lampa (ek) med tre eller fyra lampor?

Idag var vi på Ikea, skulle kika om vi hittade en lampa att ha ovanför matbordet i vardagsrummet, hittade ingen som föll oss i smaken! Tre tavlor kom jag iallafall hem med, ska hänga ovanför soffan, det blir nog bra! Inga tavlor jag hade köpt annars men vill verkligen ha något ovanför soffan nu så det får bli dessa sålänge!



Kommentarer
Josefine

Jag har en liknande sådan lampa. Inte exakt men liknande. Jag är så trött på den. :P Du kan få den. ;) Nä Stefan vill ha kvar den (tyvärr) men annars så. :P

2011-02-03 @ 20:59:36
URL: http://daggdroppe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0