Ikea & cupcakesbak

Hej allihopa! Vi är på bättringsvägen, så himla skönt! Maginfluensa är verkligen inget att leka med! Jag har sovit i 5 timmar de senaste 56 timmarna.. Även om jag haft tillfälle att sova i natt har jag verkligen inte kunnat trots hela jag var super trött, jobbigt :(

Eftersom jag mår mycket bättre idag blev det ett snabbesök på Ikea! Köpte tyger, gardiner, ramar & förvaringslådor bl.a :) .. Ska snart upp på pluttans rum & montera ihop hennes nya säng, skruva ner hyllor där jag vill att sängen ska stå, skruva upp vajer & få upp gardiner som ska dela av rummet (ska ha dem framför alla garderober), blir nog kalasfint!

Bakade cupcakes i förmiddags & dekorerade dem nu i eftermiddags! Det blev citroncupcakes med citrontopping! Mums så gott! Detta är de godaste jag gjort hitills  & dessa kommer absolut bakas om till dopet! Jag skriver upp receptet till er senare ikväll! Puss hej!



Kommentarer
Lotta

Skönt att höra att ni är bättre. Du får sluta och fresta oss med en massa kakor, för snart sätter jag mig i bilen och kommer och hälsar på.



Kram Lotta

2011-02-10 @ 16:18:43
URL: http://lottashemsida.net
Cissi

Skönt att ni börjar må bättre! :)

Åh jag vill smaka dina cupcakes! Ser så himla goda ut :D

2011-02-10 @ 17:41:12
URL: http://cisseli.se
hadeel

mums vad gott man blir ju super sugen :)

2011-02-12 @ 23:19:03
URL: http://hadeel.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0